۱۳۸۹ فروردین ۹, دوشنبه

سهم هر چیز در زندگی

دیروز داشتم به این فکر می کردم زندگی ام را چه چیزهایی پر کرده است و هر کدام چقدر از زندگی ام را گرفته.ایده ای به ذهنم رسید و به خودم یک ساعت وقت دادم تا آن را پیاده سازی کنم.صفحه اکسلی برنامه ریزی شده است که در آن می توانید با رنگها حجم هر بخش از زندگی خود-کارهایی که انجام می دهید- را مشخص کنید و با زدن دکمه محاسبه ببینید از یک مجموع-مثلا مجموع ساعات هفته یا روز یا ماه- چقدر باید به آن اختصاص دهید.امروز داشتم نتایج آن را مرور می کردم.اولا باعث شد مجبور شوم کارها را دقیقا مشخص کنم.دوما با دیدن نمای گرافیکی زندگی ام اصلاحاتی روی میزانهای هر کدام که لازم بود انجام دادم و در نتیجه باید در برنامه ام زمان به دست آمده را به آنها اختصاص دهم.فکر می کنم کار مفید و یا حداقل جالبی است.(برای استفاده از برنامه نوشته شده در اکسل باید در قسمت  Security به ماکروها اجازه اجرا داد.)
 لینک دانلود فایل اکسل

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام امير آقا من نگارين هستم 1سوال داشتم .دنبال 1كلاس زبان خوب ميگردم كه بتونم فشرده زبانو به 1جايي برسونم.شما هم گويا تو اهواز كلاس ميرفتيد ميشه در اسرع وقت اسم و تلفن استادتون با توضيحات لازم رو برام بفرستيد .ممنون ميشم.
email:negarin_80@yahoo.com