۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

یک شروع:تبدیل تهدید به فرصت یا وقتی مادربزرگم مرد

دارم در موردش داستانی می نویسم. فایلی دارم که جمله ها و ایده های جالب را تویش می گذارم برای روز مبادای داستان نویسی، این یکی هم رفت توی آن: توی اتاق بود که وارد شدم. فکر کنم داشت می گفت:"وقتی مادربزرگم مُرد چند کیلو لاغر شدم." دیگری جواب داد : "یکی دو کیلوی آخر رو خیلی سخته کم کنی." و آن دیگری گفت:"کسی رو ندارم بمیره براش وزنم کم بشه."
از سر صداهای توی اتاق گاهی اذیت می شوم. شاید بشود از این کلمات بسیار زیای که گاهی در این اتاق برای خود ول می شوند استفاده مفید(جذاب) هم کرد.

۳ نظر:

joojeyesabz گفت...

salam.amir askari mishe dar morede masaaele mohem harf bezanim?masalan ye soal. be nazare shoma, vaghti ye moshkele naaraahat koonande too zendegi pish miyaad, Adam az koja baayad befahme ke be khaatere chi boode? masalan be khaatere Azmaayesh boode, yaa Enekaase amal boode,khodaa az dastemoon naaraahat shode ,ya ......... ? chon vaghti bedoonim ,shaayad tahamolesh ya peydaa kardane raahe halesh raahat tar beshe.

امير عسکری گفت...

راه حل همیشگی من این بوده که فکر کنم خدا اینطوری خواسته به هر دلیلی(غیر ممکنه انسان از حکمت خدایی سر دربیاره)پس باید صبـــــر کنم چیزی که خود خدا هم خیلی خواسته از بنده هاش.

joojeye sabz گفت...

javaabe kaameli nabood. Age moshkele pish oomade , mojaazaate ye amal baashe, sabr kardan ke faayde nadaare.