۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

شب یلدا برامون...

شب یلدا.بیشترین برانگیختگی احساسی ام در این شب است.راستش می ترسم تنهایی به استقبالش بروم.رتبه دوم را "یک ساعت قبل از تحویل سال" دارد.لحظه هایی را تجربه می کنم که انگار زمان تبدیل به جرم شده است و تصمیم جدی به خفه کردنم دارد.یا بیایید توصیفش کنیم به دیوار و بگوییم دیوارهایی از چهار طرف به سمتم می آیند.خلاصه اینکه دلم می خواد حسابی در این شب دورم شلوغ باشد ولی اشکالش این است که در سیصد و شصت و چهار روز دیگر سال در جهت مخالف این وضعیت قدم بر می دارم.به هر حال دروغ چرا، تنها شبی در سال که تنهایی لذتی ندارد شب یلداست.بهترین آرزو در شب یلداست شادی است و سلامتی.شاد و سلامت.

۶ نظر:

ملخ گفت...

وای امیر جان شب یلدات مبارک نفس . کاش من یه دختر بودم و امشب تا صبح در آغوشت می خفتم ولی حیف که یه ملخ ریقو بیشتر نیستم . خوش به حال دیگران . بععععععله . راستی شاه ملخ از ینگه دنیا سلام رساند. چه زیبا شده پدر سگ .دنیا همینه دیگه . لحظات شاد با دوستان نازنین . خوشحالم که زودتر از این جوجه سبز مامانی واسات کامنت گذاشتم . به جوجه بگو هنوز عاشقشم . وای دلم ضعف رفت ننه . من و رفقا هر چی گندم و برنج جمع کردیم امشب می خوریم . کمی هم آب شنگولی می زنیم تنگش حسابی لول میشیم . عزت زیاد جیگر .

امير عسکری گفت...

ملخ جوون درسته باز دیالوگهای مستقیم داشتی و درسته مسائل خلاف عفت عمومی مطرح کردی ولی بر تو هم مبارک باشه.همیشه دیدم وقتی شاه ها میرن جای دیگه از شاهی می افتدند.امیدوار شاه ملخ ها از این قاعده استثنا باشند و همچنان مزرعه ها بر باد دهند.

joojeye sabz گفت...

amir askari jaan,ye sooale khosoosi:migam aval, shoma baa malakh doost shodi ya malakh doost daasht baa shomaa doost beshe?baraam jaalebe hich shebaahate Akhlaaghi ZAAHERAN baa ham nadaarin.kodoom yekitoon shifteye Akhlaaghe oon yeki shode ke in doosti hamchenaan edaame daare?

امير عسکری گفت...

والله ملخ ها یه ویژگی دارند که نمیشه حضور یا رفتنشون رو پیش بینی کرد.برای همین خودمم چیز زیادی نمی دونم!;p

joojeye sabz گفت...

sakhte haa, javaabe soalet o nagiriy o vaa nemood koni ke gerefti.!taghsire khodame, ye joojeye konj kaavam o hame chi miporsam.hataa chiz haaye ke behem marboot nemishe.!

ملخ گفت...

«شباهت اخلاقی » وای من می میرم واسا این واژه ها که ملخ استفاده میکنه . جونمی ملخ .