۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

همیشه هم گل و بلبل نیست

اول با خودم فکر کردم من از پر حرفی خوشم نمی آید. برای همین است بعضی محیط ها برایم اینقدر آزار دهنده است. اول فکر کردم حرفهایی که می زنند چیزهایی است که هیچ جذابیتی برایم ندارد برای همین است که تحمل شنیدن آنها را ندارم.بعد نشستم با خودم فکر کردم خودمان هم گاهی زیاد پرحرفی می کنیم و بسیار هم لذت بخش است. پس فقط می ماند محتوای حرفها. اینکه آدم بسیار کم حوصله ای هستم در مورد محیط های ناخوش آیند و حرفهای ناخوش آیند شاید حاصل این همه مدت تنهایی و سرخود زندگی کردن است. ناخوش آیند منظورم حرفهایی است که از آنها لذت نمی برم و استفاده ای برایم ندارند. آخرش این می شود که گاهی آدم در جایی گرفتار می شود که مجبور است ناخوش آیند ها را تحمل کند. و حال، بیشتر از نشنیده گرفتن و جدا کردن خودم راه حلی پیدا نکرده ام.همیشه هم برای مشکلات راه حل های توپ وجود ندارد.لاقل در کوتاه مدت.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

چي بهتر از موسيقي ونواي دل انگيز ساز. صبر رفيق، صبر:دي

شورا گفت...

چي بهتر از موسيقي ونواي دل انگيز ساز. صبر رفيق، صبر:دي

امير عسکری گفت...

صبرم داره تموم میشه.وقت قرص گرفتنه!;p

joojeye sabz گفت...

bebakhshid,foozooli nabaashe, dorost khoondam. goftid vaghte GHORS gereftane!!??

امير عسکری گفت...

اره دیگه وقتی همچین شرایطی هست یکی از راهها اینه که قرص بگیری!!!

joojeye sabz گفت...

ghabl az masrafe ghors,ye negaahi be borooshooresh bendaaz. ehtemaalan az masraf pashimoon mishi o raahe hale dige ee baraaye moshkel peydaa khaahi kard.

ناشناس شماره 1 گفت...

امیر چرا کنایی حرف میزنی؟:دی منظورت قرص گرفتن چیزی یا کسی است آیا؟اگر هست توضیح بده چطور می توان با قرص گرفتن کسی باعث شد که بلاهت آدما رو ندید یا کند ذهنیشون تو درک مطالب؟:دی

امير عسکری گفت...

با قرص خوردن که نمی شه دیگران رو عوض کرد.جوجه سبز عزیز منظورم از "قرص بگیرم" این بود که محکم برخورد کنم و اجازه بعضی رفتارها رو ندم!;p

joojeye sabz گفت...

besiiiiiiiiiiiiar mamnoon az tozihet,amir askari jaan.ye tosiyeye khoob:behtare ke Adam dar amaakene omoomi az kalamaati ke ehaam daaran, kamtar estefaade kone,chon hamishe ye seri afraade sood joo , eraad gir va bi kaar hastan ke ye chizi jahate khosh mazegi beparoonan.

ناشناس شماره 1 گفت...

امیر می دونی توهم توطئه چیه؟ همه اینجا بی صبرانه منتظر نشستیم تا سوژه دست بگیریم، پس این وعده کار چی شد؟ خسته شدیم بس که به جوجه عشق ورزیدیم:دی