۱۳۸۹ مرداد ۲۳, شنبه

جای خالی

گاه آنچه بین دو آدم که تا همین دیروز رابطه خوبی داشتند فاصله ایجاد می کند یا حتی آنها را از هم متنفر می کند این است که هر یک از آنها از دیگری انتظار چیز دیگری،غیر از آنچه هست دارد. وقتی یکی دیگری را آنطور که هست نپذیرد و از او انتظار چیز دیگری را داشته باشد خود به خود از او متنفر خواهد شد حتی اگر برای تغییر او کاری انجام ندهد.

پی نوشت:حافظه فلشم گم شد و کلی چیز از دست دادم. آخرین داستانی که تمامش کرده بودم، چند کار تحقیقی و ترجمه.رنج بسیار بردم. باز نویسی آن داستان از همه سخت تر است.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

الان تو از من متنفری که تا همین دیروز دوستم داشتی ؟

ناشناس گفت...

الان تو از من متنفری که تا همین دیروز دوستم داشتی ؟

امير عسکری گفت...

بعضی مشکلات با آگهی بر وجودشان از بین می روند.فکر می کنم این هم از آنهاست.سعی می کنم هر کس را همانطور که هست بپذیرم.

امير عسکری گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
hj گفت...

حسين جواني:
من هيچ چيزي را به اميد ماندن روي هارد ذخيره نمي كنم. پيش نهاد مي كنم هر چيز كه مي نويسي بلافاصله براي خودت ميلش كني. اينطوري ديگر هيچ وقت از دستش نمي دهي.

ناشناس گفت...

شنیدی می گن: کتک خدا بی صداست؟!