۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

سیم خم شده-2


۵ نظر:

ناشناس گفت...

من که گفتم تو یه چیزی می شی ! باور نمی کنی که !!!

ناشناس گفت...

سلام، یادته تو پست یادگیری بدون فراموشی نوشته بودی بسوزید 3000 کلمه یاد گرفتم، خودت بسوزی چون من نگرفتم، اگه میشه لطف کن و روشت رو درست حسابی توضیح بده، بازم مرسی

امير عسکری گفت...

توضیح درست حسابی اینکه این روش از طریق تکرارهای منظم در زمانهای مختلف یک لغت و معنیش رو در مخ آدم فرو می کنه.به زودی نسخه جدیدش رو خواهم گذاشت.

بانوی جشنواره زمستان گفت...

نه نه! امیر این ایده خیلی تکراریه! اصلن نمیشه بهش برچسب خلقیدن زد! وبلاگ اولدفشن و فانوس وکارهای قبلی اش رو مخصوصن ببین.اما قدم خوبیه.

امير عسکری گفت...

بانو خب من بعضی ایده هایی که اونجا دیده ام رو هم دارم پیاده سازی می کنم.اما ایده این کار مال خودمه.به هرحال به نظرم باز خلق یک کار خودش خلقه.برای من تلاش جهت پیاده سازی درستش جالب تره.