۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

من و گوشی باهوشم.

یکی از سبب های خوش حالی من از این جور کارهاست: مدتی بود به ذهنم رسیده بود کاش می شد از گوشی ام به عنوان کنترل از راه دور لپ تاپم استفاده کنم(می دانستم هر دوی آنها بلوتوث و شبکه بی سیم دارند و ارتباط ممکن است) راستش مشکل اصلی وقتی بود که روی کاناپه ام دراز کشیده بودم و کتاب می خواندم و دوست داشتم صدای موسیقی را کم و زیاد کنم یا بروم به آهنگ بعدی. چند بار سعی کردم برنامه آماده ای برای این کار بیابم. ولی جور نشد. دیروز ایده ای به ذهنم رسید و اجرایش کردم. دیشب مثل عقده ای ها چند بار با استفاده از گوشی همینطوری بی خودی آهنگ را عوض کردم و صدا را کم و زیاد کردم و لذتش را بردم. شاید ده سالی می شود از این نوع لذت را تجربه می کنم.هر چند گاهی خیلی دیر به دیر رخ داده.

۳ نظر:

فرهمندپور گفت...

به ما هم می گویید؟

joojeye sabz گفت...

salam.ye darkhaast bozorg daaram. Mishe lotfan be jaaye in aks, ye akse jadid az shomaa daashte baashim?( jahate tanavvoe arz mikonam.)

امير عسکری گفت...

خانم فرهمند پور عزیز این برنامه رو چون برای خودم نوشتم راه اندازیش جای دیگه دردسر فراوان داره.معاف بفرمایید.
جوجه سبز چشم.حتما.